Kako je lahko še boljše?

Vir slike: www.preventivarevija.si

Resnično sem hvaležna. Hvaležna, da na tem planetu živim v tem času. V času, kjer nam je na voljo toliko različnih orodij, ki nam lahko pomagajo pri naši osebni in duhovni rasti. Že kar nekaj let me privlači svet energij in delo na sebi je postalo način mojega življenja, ki ga z največjim veseljem delim tudi z drugimi.

V vsem tem času sem spoznala že kar nekaj tehnik, nekatere so mi blizu, nekatere ne. In prav je tako, saj smo si med seboj različni in nekaj kar ne deluje zame, še ne pomeni, da ne bo delovalo za nekoga drugega. Pred približno dvema letoma, sem prvič slišala za Access Bars, ki je eno izmed orodij pri Access Consciousness (skupek orodij oblikovanih z namenom, da nam omogočijo več zavedanja, več možnosti, več izbire in več življenja).

Če sem povsem iskrena, se mi je vse skupaj slišalo preveč enostavno, preveč čarobno. :) Danes vem, da je bilo to le zanimivo stališče in da takrat še nisem bila pripravljena na takšno izbiro. Letos pa sem začutila, da je prišel čas, da izberem več od življenja. Tako mi je pot prekrižala delavnica Access Bars, na katero sem priznam, odšla negotova. Res me je zanimalo, kaj je na tej tehniki tako posebnega, kot o njej govorijo vsi, ki so se z njo spoznali.

Moje zanimanje so vzbudila že sama vprašanja, ki so prav tako eno od orodij v Accessu. Prepričana sem, da se vam je že večkrat zgodilo, da ste imeli slab dan, v katerem vam je šlo resnično vse narobe. Sama sem od univerzuma vedno sarkastično zahtevala naj mi dostavi še kaj slabega. S čim? S tem, da sem mu postavila vprašanje: ''A je lahko še slabše?!'' :) Nisem se zavedala, da ima lahko takšno vprašanje tako moč, kljub temu, da sem potem res dobila še eno dozo 'slabega'. :)

Kaj pa, če bi vprašanje oblikovali takole: ''Kako je lahko še boljše kot to?'' Ko smo pripravljeni vprašati drugačno vprašanje, se odpremo tudi drugačnim možnostim. Ko se zavemo, da z vprašanjem lahko spremenimo energijo v katerikoli situaciji, začnemo spoznavati, da vprašanje kreira drugačne možnosti. Kaj če bi začeli postavljati vprašanja, namesto da si z odgovori zapiramo vse možnosti? Kaj, če bi ves čas bili vprašanje in bili odprti za vse kar nam pokaže življenje? Kaj, če je vse bolj lahkotno, kot si ves čas mislimo? Kaj, če je lahko življenje veliko bolj radostno in veličastno? Kaj, če imate lahko veliko več denarja, kot si mislite? Kaj, če resnično obstajajo čudeži? Kaj, če je vse možno? Kakšno življenje bi izbrali takoj zdaj, če bi vedeli, da ne obstaja nobena omejitev in da vam ne more spodleteti?

Vabim vas, da življenje vzamete malo manj resno in se začnete igrati z vprašanji. :) Seveda, če si želite pozitivnih sprememb. V nasprotnem primeru tega ne počnite. ;)

Vsak dan lahko Vesolju postavite vprašanja:

Komu to pripada?

Kako je lahko še boljše?

Kaj vse je še mogoče?

Kdo sem danes in kakšne veličastne dogodivščine me čakajo?

Igrajte se, sprašujte in bodite pozorni na magične odgovore Vesolja.

V Accessu obstaja tudi mantra, ki vam lahko spremeni življenje, če jo 60 dni ponavljate 10x (zjutraj in zvečer):

''Vse življenje prihaja k meni lahkotno, radostno in veličastno.''

Igrajte se, dodajajte tisto, česar si vi želite še več. Iz lastne izkušnje vam povem, da pri meni deluje, saj sem priča skoraj neverjetnim dogodivščinam, ki jih prejemam vsak dan, odkar sem se spoznala z Accessom in prvič zagnala svoje barse. :)

Barse? Kaj pa so Barsi?

Barsi so 32 točk na glavi, kjer smo shranili vse naše misli, prepričanja, razmišljanja, omejitve, čustva, odnose, za katere smo v kateremkoli življenju mislili, da so pomembni. Z nežnimi pritiski na te točke, se naši možgani upočasnijo in preidejo v theta stanje zavesti, ki je stanje globoke relaksacije. Dogaja se razelektritev in kot bi izbrisali nepomembne datoteke v računalniku, barsi brišejo vse, kar nas omejuje, da bi prejemali več. Barsi nam pomagajo do več zavedanja, odprejo nam pogled na več možnosti in nas odprejo za prejemanje. Postanemo bolj prisotnejši v svojem življenju in zavestno kreiramo in izbiramo tisto, kar si v življenju želimo. Z barsi omogočamo, da se velike spremembe v življenju zgodijo lahkotno.

Predstavljajte si, da je vaše življenje vse, kar sega do neba. ''The sky is the limit,'' pravijo.
Kar naenkrat, pa se vsi oblaki razgrnejo, nebo se odpre, vaš pogled se razširi in seže v neskončnost Vesolja. Vse, kar ste si kadarkoli lahko le predstavljali, sedaj vidite.

Tako jaz vidim in doživljam svoje življenje, odkar sem vanj povabila barse. Polno neskončnih možnosti, lahkotnosti, čarobnosti, radosti, veličastnosti in popolnoma drugačnega zavedanja.

Če bi vedeli, da se lahko osvobodite vseh omejitev, zaradi katerih mislite, da se ne morete premakniti naprej,

če bi vedeli, kakšne neskončne možnosti imate,

če bi vedeli, kakšno čudovito življenje si lahko kreirate,

če bi vedeli, da imate lahko veliko več od življenja,

če bi vedeli, da je življenje lahko veliko bolj lahkotno, radostno in veličastno, kot si sploh lahko predstavljate,

bi si to izbrali?

Monika Radič, certificirana vaditeljica joge smeha, meditacij, reiki mojstrica in učiteljica, praktik ThetaHealinga (basic, advanced, Manifesting and Abundance) ter Access Consciousness Bars praktik.
www.sijem.si

Objavljeno v spletni reviji Preventiva

Comments

Popular Posts